2017年5月25日 星期四

妙問秒答(4)

去屋企附近快餐店,看到一個穿著幼稚園校服的小朋友和一個腳打了石膏、走路要用clutches的爸爸。

爸爸:你幫我搵個位丫,我腳好痛呀
小朋友:ok!
(去到一張六人枱前)
小朋友:呢度有沒人架?

個小朋友行動敏捷,口齒伶俐。

坐下後,小朋友把送餐的號碼牌放桌上,馬上問了一個很好的問題:

「佢地點知d野係我地架?」

爸爸仔細解釋: 「呢個牌寫住1,工作人員會拎住1號既食物黎搵我地。」

小朋友:「工作人員點知1號係咩野食?」

爸爸就坦白說他也肯定,然後這樣提議:

「我地可以估下,嗱,你俾你估先。一陣返屋企上網查下我地邊個啱。」

於是小朋友就開始動腦,想了很多答案,看起來一副充滿樂趣的樣子。

沒有留言: