2014年12月8日 星期一

感性消費

都說這是感性消費的年代,工作忙碌過後買個小禮物給自己,衣服好看又隨便買件,我也不例外。不過感性還感性,有時店員的推銷台詞太離譜,就會啟動我的理性思考,好像最近去買鞋,就發生了這樣的事:

我看了不夠一分鐘就看中了一對黑色的鞋。黑色不常穿,也不管了,不夠一分鐘試完就打算直接付錢。與此同時,店員居然開始向我推銷鞋油。

鞋油? 好像中學沒參加制服團體之後就從來沒用過啦,但我只說了「沒興趣」。買鞋時我是relaxed mood,甚少動腦,也不想動腦,但店員這樣落力向我推銷:

「小姐,沒用開鞋油唔緊要架,呢隻鞋油好易用,好多客人買左黑鞋都鐘意買埋鞋油架」

(well, 人地鐘意係人地既事丫,關我咩事呢我心諗)

見我沒反應,店員再加多兩錢肉緊,玩埋期間限定:

「呢隻鞋油一向好好賣架,不過遲d唔出架喇,啱用快d買返支試下丫,包你話好用架」

(一直都咁好賣又以後唔再出咁得意?你都係想我幫你清埋d倉底貨啫係咪?)

為免破壞我的shopping mood,我給她一個無敵的答案:

「唔喇,我好懶既從來唔會用呢d」

呢個答案,對於任何太煩而又我唔想多解釋既野都適用。而事實,有時真的是我懶,有時,只是我覺得你唔make sense又懶得同你拗等你以為自己好有point咁囉。

沒有留言: