2014年7月27日 星期日

被考起

放假先來喉嚨痛,實在太可惡。早上六點多去粥店,全店都是公公婆婆,我忽然間變成「阿妹」。六點多的粥店像歐洲,會有不認識的阿婆阿公主動跟我聊天。明明座位很多,他們會特意坐過來一起吃。

阿婆問我怎麼知道這家粥店。我該怎麼跟她解釋其實我先去open rice打個「粥」字再search附近餐廳,然後用google map上的GPS route finder走來的呢?

我說「上網搵架」,阿婆馬上明白!阿婆用好羨慕既眼神望住我話「宜家d後生真係叻,上網學咁多野」。我叫阿婆學,其實一學就識。阿婆笑到露出一隻金牙(!),擺明一副「我會去學就奇」的樣子。

阿婆問:其實d後生成日低頭望住個電話係做啲咩架?

其實,有時我都唔知。坐係屋企sofa玩一陣電話,一抬頭原來已經幾小時。

食完粥去7仔買喉糖。A款有2.5毫克某active ingredient,而B款有0.25mg另一款active ingredient, 但又講明沒A款的active ingredient。毫克跟mg,究竟哪個比較多?7仔的店員很好的主動問我要不要幫忙。他會知道毫克和mg哪個份量比較多嗎?如果我真的問,他會不會以為我是瘋子?

馬上whatsapp醫生朋友和另一個專做醫學翻譯的朋友,都沒反應,可能7點真的太早。我記得有另一個單位叫微克,比毫克小,那會是mg的中文嗎?我見A款有獨特配方,而我初步估計毫克比較大,就買0.25毫克那一款啦。

回到家,朋友說毫克=mg,而且那兩個active ingredients都差不多 (我暈)

其實我該google一下mg和毫克才買。

沒有留言: