2013年5月8日 星期三

點解0岩晒都唔係A?

又一小朋友奇怪問題。

一到小學還未坐低,小朋友A就請我食餅,小朋友B就急不及待想問我問題。我覺得他們純綷覺得我是一個大朋友,雖然他們喜歡叫我做老師。其中一個小朋友一口氣問了幾個問題。問其中一個問題時,她拿出一張工作紙,是copybook類型的那一種,問道:  「點解老師全部tick晒都唔係A0既?」

對住她的「點解」,其實我想答「我點知」。

不過好明顯我不會這樣做啦。又好明顯她好真的想知但又不敢去問老師,所以我好認真的端詳了她的工作紙一會兒,就說:

「哦~ 因為你呢度同呢度穿過咗條橫線呀,要貼住條線好小心咁寫會好D。仲有個"d"字呢度"|"斜0既,你睇,要咁直先得架。」

小朋友好滿意我的答案,還說下次會小心寫。其實呢,我根本不知道怎樣才可以A。

沒多久,小朋友又拿出另一張紙,說:

「咁點解呢度D字冇寫得直老師tick晒又有A0既?」

我看看,是配對和填空格的問題,於是我又發揮自己的小宇宙又跟她說:

「這裡不是教你寫字,是看你知不知道答案。只要答案對就有分,全對就有A。」

她又好像明白。我不忘加多句:

「當然如果答案對,字又寫得好就更好啦。」

她又點點頭。

6歲會明白quality和quantity的分別嗎?

沒有留言: