2021年8月11日 星期三

拖延時間的有趣方法

在朋友家準備離開之前,通常我會提早15-30分鐘預告我要回家,讓他們的小朋友有心理準備,留些空間給他們「講價」,多玩幾分鐘。

一般我是這樣說的:
我30分鐘之後要走喇。拿,依家個鐘寫住20:00,到20:30我就返屋企喇。

如果小朋友年紀很小,我會用具體的方式講:
我地玩多5次,之後我就返屋企喇。下次再同你玩。拿,我地數住5次,依家係第一次。

之前多數跟兩個契仔玩,他們一早就習慣我來來去去,當我跟他們說「我走喇,下次再同你玩吖好唔好呀?」,他們都會笑著說「好」,然後送我出門口。

最近有很多機會跟其他朋友的小朋友玩,他們的反應很不同,拖延時間的方法都很有趣。

我:我地碌多兩次我就走喇。下次再黎同你玩吖~
小朋友(三歲半):......
我:我地依家玩第一次吖
(玩完第一次)
小朋友:我唔玩呢個玩具,我玩呢樣
三歲半的小朋友認為只要「碌多兩次」沒有發生,我們就可以繼續玩。

朋友(媽媽):你返學嗰陣姐姐就走喇,ok?
小朋友(4歲):我唔返學!!!
朋友:你唔返學你去邊呀?
小朋友:......
(30分鐘後)
朋友:你準備著鞋返學喇
小朋友:我唔著鞋!!!
原因一樣,小朋友認為 返學 = 我會走,唔返學 = 我唔會走可以繼續玩。

今天朋友的6歲女兒的拖延時間方法很有趣。
朋友(媽媽):我地就黎要走喇,要同姨姨講bye bye,你過黎洗手啦
小朋友:我想玩多一陣呀😩
朋友(爸爸):(溫柔地解釋)我地夠鐘去接妹妹喇,你都唔想沒人接妹妹,要佢一個自己喺度等嘅係咪?
小朋友似乎不為所動。
我:家姐,我地拿拿聲玩多兩次喇。你快d過黎,好!開始!
我們本來在玩賽跑。細小的她在我前面認真跑,我在後面用類似競步的方式「扮追」她。

用幾秒玩完第一次之後,小朋友這樣說:
我地今次鬥跑得慢!

然後她開始「跑」得像耍太極一樣。6歲小朋友果然比3、4歲的高明得多。

其實我很享受跟他們玩,也不介意他們跟我討價還價要多玩一些。這些時光很快就會過去,幾年後到他們差不多10歲就會有自己的世界,男孩子甚至會「唔同女仔玩」。到時候你就會懷念現在的他們 —- 好像日文裡的「金魚の糞」那樣跟著你的尾。你會懷念那些他們纏著你要你一起玩的日子🤩

沒有留言: